Sådan får du succes som leder på distancen
Gør ledelse på distancen synlig og nærværende
Oplever du, at det kan være svært at slå til som leder, når dine medarbejdere er spredt på flere afdelinger i en større organisation eller har hjemmearbejdsplads?
Misser I vigtige detaljer og signaler, fordi I ikke kommunikerer ansigt til ansigt? Opstår der misforståelse, eller føler du eller dine medarbejdere et svigt, fordi den fysiske sociale interaktion mangler?
Eller er du og din virksomhed udfordret af manglende effektivitet, mistillid, medarbejderflugt, mistrivsel, mangelfuld kommunikation eller det faktum, at det simpelthen bare er svært for dine medarbejdere at arbejde hjemmefra eller på flere lokationer?
Gennem rådgivning, afklaring, interviews og virksomhedstilpassede udviklingsforløb får du og din organisation værktøjerne til at gøre ledelse på afstand både synlig og nærværende.
Måske skal jobbet og arbejdet organiseres anderledes? Måske skal du som leder være dygtigere til at lave klare aftaler om arbejdsopgaver og den løbende rapportering? Måske skal du og dine medarbejdere sammen skabe et mere transparent og ærligt rum til konstruktion dialog og opgaveløsning?
Gevinsten
- Synlig og nærværende ledelse
- Højere produktivitet
- Større loyalitet og tillid
- Glade medarbejdere
- Misforståelser ryddes af bordet
- Feedbackkultur båret af gensidig ærlighed
Sådan kommer vi i gang og i mål
- Afklaringsmøde
- Workshop med interviews af medarbejdere og ledere
- Bearbejdning af interviews og præsentation af resultatet for ledelsen
- Løsningsforslag der imødekommer de konkrete udfordringer
- 1:1 lederudvikling – Få værktøjerne til at skabe succesfuld distanceledelse
- Ledere og medarbejdere sætter sig sammen og etablerer aftaler og principper
- Vi tager løbende pulsen på distanceledelsen og kommer med forslag til forbedringer
Book et gratis afklaringsmøde
Ønsker du og din ledergruppe at få succes som leder på distancen? Book et uforpligtende afklaringsmøde, hvor vi taler om muligheder og potentialet i et samarbejde.
Kontakt Helle Søndergaard på hs@partnerhr.dk eller +45 20 11 41 13.
Har du brug for rådgivning?
Åbningstider
Mandag: Kl. 8 – 16
Tirsdag: Kl. 8 – 16
Onsdag: Kl. 8 – 16
Torsdag: Kl. 8 – 16
Fredag: Kl. 8 – 15
Lørdag og søndag efter aftale.
Hvem er Partner HR?
I Partner HR udvikler vi mennesker, virksomheder og organisationer. Vi gør det gennem rådgivning om distanceledelse, som projektleder, gennem fundraising og som arbejdende bestyrelsesmedlem i mindre og mellemstore virksomheder.