Tror du, at medarbejderne ligger på sofaen, når de arbejder hjemme?

Vinder vasketøjskurven og opvasken over arbejdet?

Få ledelsesværktøjerne til at udvikle hjemmearbejdspladsen og til at etablere et stærkt samarbejde med ansatte, der arbejder hjemmefra. Gevinsten er tillid, mening, klare aftaler, tydelige mål, klog kontrol og glade, trygge medarbejdere, der præsterer på et højt niveau.

Oplever du, at dine medarbejdere med hjemmearbejdsplads har for meget spildtid og ikke når i mål med de opgaver, de burde? Er du nervøs for, om de laver nok og ikke lader vasketøjskurven, opvasken og andre daglige gøremål vinde over arbejdet?

Har du spurgt dig selv om, hvad det er, du gerne vil vide og have styr på som chef, før du er 100 % tryg ved, at dine medarbejdere med hjemmearbejdsplads er produktive og laver de resultater, din virksomhed har brug for?

I et samarbejde med Partner HR får du og din organisation værktøjerne til at gøre hjemmearbejdspladsen til en fælles succes for både medarbejdere, ledere og virksomheden.

Gevinsten

  • Klare aftaler og mål skaber tryghed
  • Udvikling af en sund feedbackkultur
  • Klarhed over arbejdsdagen
  • Højere produktivitet
  • Klog kontrol udvikler tillid
  • Tydelig definition af arbejdsmængde
  • Som chef får du ro i maven
  • Glade medarbejdere med større loyalitet

Sådan kommer vi i gang og i mål

  1. Afklaringsmøde
  2. Analyse – Hvor trykker skoen?
  3. Udvikling af hjemmearbejdsplads
  4. Implementering af samarbejdsform
  5. Opfølgning og fastholdelse

Book et gratis afklaringsmøde

Ønsker du og din ledergruppe at udvikle hjemmearbejdspladsen? Book et uforpligtende afklaringsmøde, hvor vi taler om muligheder og potentialet i et samarbejde.

Kontakt Helle Søndergaard på hs@partnerhr.dk eller +45 20 11 41 13.

Er du nervøs for, om medarbejdere med hjemmearbejdsplads laver nok og ikke lader vasketøjskurven, opvasken og andre daglige gøremål vinde over arbejdet?

Helle Søndergaard, CEO i Partner HR

Har du brug for rådgivning?

 

Kontakt os

Partner HR
Spinderihallerne
Spinderigade 11
7100 Vejle

hs@partnerhr.dk
+ 45 20 11 41 13

Åbningstider

Mandag: Kl. 8 – 16
Tirsdag: Kl. 8 – 16
Onsdag: Kl. 8 – 16
Torsdag: Kl. 8 – 16
Fredag: Kl. 8 – 15

Lørdag og søndag efter aftale.

Hvem er Partner HR?

I Partner HR udvikler vi mennesker, virksomheder og organisationer. Vi gør det gennem rådgivning om distanceledelse, som projektleder, gennem fundraising og som arbejdende bestyrelsesmedlem i mindre og mellemstore virksomheder.